Znaczenie rozmów terapeutycznych dla zdrowia psychicznego
Jeszcze kilkanaście lat temu ogromnie trudno było zakupić jakikolwiek towar. Aktualnie każdy klient jest odpowiednio osaczony przez reklamy oraz produkty przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy są w stanie wyłącznie cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowania z logo. Na ogół producenci wypuszczają całą serię takich towarów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo w wielu przypadkach pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała korporacja Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym wolno czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają także korporacje kosmetyczne. Np. korporacja Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Legendarne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
3. Kliknij